mandag den 5. december 2011

Ægte julehygge

Der har været stille om bloggen på det seneste, bevares, det ligger mig fast at undskylde til mine læsere for det. Men nu er den søde juletid ved at sænke sig, selvom vejret ikke helt er blevet klar over, at der altså står december på kalenderen. Derfor vil jeg også gerne jule-blogge lidt. I den søde juletid, har alle brug for lidt løjer og godter.

Det skal være jer allesammen velforundt, at jule-hygge alle steder på nettet i kommer nærheden af. Personligt prøver jeg, at skabe julestemning hvor jeg kommer frem. Sådan ruller jeg simpelthen. Om det er på facebook, twitter eller jeg skal komme efter dig. Der er julehygge overalt hvor suppestegen sniger sig frem - ha ha.

Et eller andet sted er det alle veltænkt, at fejre jul som det passer lige præcis dem. Jeg er ikke ude på, at presse ting ned over hovedet på folk - slet ikke. That is not the suppesteg way!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar